Javni natečaj za izbor idejne zasnove promocijskega izdelka s predlogom blagovne znamke za lažje vključevanje zapornikov nazaj v družbo
Razpisovalec:
Naročnik javnega natečaja je Ministrstvo za pravosodje, Uprava Republike Slovenije za izvrševanje kazenskih sankcij, Jesenkova ulica 3, 1000 Ljubljana.
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega natečaja je izbor idejne zasnove promocijskega izdelka s predlogom blagovne znamke (ime, pozicijski slogan, logotip in zgodba), v nadaljnjem besedilu: izdelek.
Namen javnega natečaja je izmed prispelih prijav, izbrati in nagraditi tri, ki najbolj ponazarjajo dvig družbene odgovornosti za soustvarjanje varnejše družbe v okviru slovenskega zaporskega sistema.
Izdelek naj simbolično in vizualno sporoča pomembnost učenja iz napak in ruši predsodke o osebah, ki so na prestajanju zaporne kazni, kot družbeno in delovno manj zaželenih članih skupnosti (destigmatizacija), obenem pa predstavlja tržno zanimiv produkt.
Z zmagovalnim izdelkom želimo nasloviti širšo družbo in osebe, ki so na prestajanju zaporne kazni. Osebam, ki so na prestajanju zaporne kazni, pa želimo z možnostjo vključitve v proces izdelave zmagovalnega izdelka povečati možnost ustvarjanja, razvijanja delovnih navad in veščin za boljšo in hitrejšo vključitev nazaj v družbo.
Potencialni prijavitelji:
Lahko sodelujejo vsi zainteresirani načajniki
Vrednost razpisa:
Nagrajeni bodo trije najbolje ocenjeni izdelki:
1. nagrada znaša 2,500€ bruto
2. nagrada znaša 1,500€ bruto
3. nagrada znaša 500€ bruto
Znesek odkupa materialnih avtorskih pravic je predviden v višini 4.000€ bruto
Rok za oddajo prijav: 1. junij 2018
Več informacij in prijavni obrazci: Domača stran razpisa