Creative Europe (2014-2020), MEDIA Sub-programme: Support for Access to Markets
Razpisovalec:
Education, Audiovisual and Culture Executive Agency
Predmet javnega razpisa:
Podprogram MEDIA EU podpira evropski film in avdiovizualno Industrijo na področjih razvoja, distribucije in promocije, s posebnim poudarkom na projektih z evropsko dimenzijo in tistih, ki izkoriščajo nove tehnologije ter se posvečajo razvoju občinstev. Je del programa Creative Europe (2014-2020).
V okviru podprograma MEDIA je objavljen razpis "Dostop do trgov". Namenjen je lajšanju dostopa do strokovnih avdiovizualnih tržnih prireditev in trgov ter uporabe spletnih poslovnih orodij v Uniji in zunaj nje v letu 2016.
V razpisu so podprti naslednji ukrepi:
- Dostop do fizičnih trgov za evropske strokovnjake
- Spletna orodja, namenjena strokovnjakom
- Skupne evropske promocijske dejavnosti
Aktivnosti projekta se morajo pričeti med 1.6.2017 in 31.5.2017.
Potencialni prijavitelji:
Prijavijo se lahko zasebne družbe, nepridobitne organizacije, združenja, ustanove, dobrodelne ustanove in občine iz držav, ki sodelujejo v podprogramu MEDIA (z večinsko udeležbo v lasti državljanov posamezne države).
Program dopušča sodelovanje in skupne ukrepe tudi z državami, ki ne sodelujejo v programu ter z mednarodnimi organizacijami, ki delujejo v kulturnih in ustvarjalnih sektorjih na podlagi skupnih prispevkov za uresničitev ciljev programa.
Vrednost razpisa:
Okvirna višina sredstev znaša 7 milijonov EUR.
Zneski in delež financiranja:
V državah, ki sodelujejo v podprogramu MEDIA - 60 % vseh upravičenih stroškov ukrepa.
V državah, ki ne sodelujejo v podprogramu MEDIA - 80 % vseh upravičenih stroškov ukrepa.
Rok za oddajo prijav: 28. januar 2016
Več informacij in prijavni obrazci: Domača stran razpisa