V stiku z uporabniki – Starejši za starejše Društva upokojencev Hrastnik

V obdobju epidemije, ko starejši sodijo med tisto skupino najbolj ogroženih in so stiki omejeni, njihovi uporabniki še posebej potrebujejo pogovor, zaznavajo v programu Starejši za starejše v Društvu upokojencev Hrastnik. Na te potrebe so se odzvali, tako da ostajajo v stiku s svojimi uporabniki predvsem preko telefonskih pogovorov.

Program Starejši za starejše Društva upokojencev Hrastnik

Projekt Starejši za starejše za višjo kakovost življenja doma  poteka v okviru Društva upokojencev Hrastnik že osmo leto. Bistvo programa je, da starejši prostovoljci obiščejo starejše, ki so stari 69 let in več v svoji okolici, jih povprašajo o tem kako živijo, nudijo sprehode, prevoz k zdravniku, pomagajo pri hišnih opravilih, nudijo druženje, dostavo hrane, branje ter jim poskušajo organizirati pomoč, če jo potrebujejo. Pravijo, da so težave na terenu vsako leto večje, njihovi rezultati pa iz leta v leto boljši, kar so dosegli z dodatnimi izobraževanji, pridobljenimi izkušnjami, pogostejšimi obiski, kjer je to potrebno, nudenjem različnih pomoči, predvsem pa z veliko dobre volje.  

Kako ostati v stiku z najbolj ranljivo skupino v času epidemije, ko jih ti najbolj potrebujejo

Ker so starejši manj vešči uporabe sodobnih tehnologij so v programu Starejši za starejše DU Hrastnik s svojimi uporabniki redno v stiku preko telefona. Z uporabniki se pogovorijo o njihovem počutju, njihovih potrebah, vsekakor pa so klici namenjeni tudi splošnem pogovoru, podpori in izkazovanju pozornosti, ki jo v tem obdobju njihovi uporabniki potrebujejo.

Dnevno sodelujejo z mrežo pomoči, ki jo sestavljajo  Občina Hrastnik, krizni štab civilne zaščite Občine Hrastnik, OZRK Hrastnik, PGD Hrastnik, CSD, krajevne skupnosti in prostovoljci posamezniki. Mreži zagotavljajo informacije o potrebah starejših iz terena. S svojimi uporabniki redno komunicirajo, njihove potrebe spremljajo na dnevni ravni in na podlagi tega pomagajo pri koordinaciji njihove oskrbe.

Zaradi redne komunikacije, obveščanja in sistema oskrbe se njihovi uporabniki počutijo dobro in predvsem varno.

FB stran Društvo upokojencev Hrastnik

Katera orodja vam pri stiku z vašimi uporabniki še lahko pomagajo?

Za tiste organizacije, ki imate uporabnike, ki so vezani na telefon in morda niso tako vešči drugih sodobnih orodij izpostavljamo še dva načina kako lahko ostanete z njimi v stiku:

SMS sporočila

Z vašimi uporabniki ostanite v stiku tudi preko rednih SMS sporočil, ki jim bodo polepšali dan, jim preko njih namenite kakšen nasvet, spodbudno besedo, namignite kakšno aktivnost, posredujte šalo ali namig za kosilo ;) Prej razmislite o pogostnosti pošiljanja sporočil (dnevno, tedensko, dvakrat mesečno) in si pripravite načrt kaj boste pošiljali in s kakšnim namenom. Da SMS sporočil ne boste pošiljali vsakemu posebej, na vašem pametnem telefonu izberite možnost za pošiljanje sporočila več prejemnikom na enkrat. To običajno storite tako, da ob izbiri prejemnika sporočila, kliknete znak + in dodate dodatnega prejemnika. Postopek ponavljate, da imete v skupini za pošiljanje sporočila vse prejemnike, katerim želite sporočilo posredovati.

Konferenčni ali skupinski klic preko telefona

Vaši pametni telefoni vam omogočajo, da pokličete več ljudi hkrati in na ta način dodatno spodbudite komunikacijo med vašimi uporabniki. Kako to storite? Ko klic z določeno osebo že poteka, izberite na telefonu opcijo »dodaj klic« in nato izberite osebo, ki jo boste vključili v pogovor.

Za pomoč pri uporabi predstavljenih rešitev smo NVO iz zasavske regije brezplačno na voljo. Pokličete nas lahko na številko 059 927 619 ali nam pišite na kristijan.adamlje@consulta.si.

Projekti

Regionalni center NVOStičišče NVO osrednje SlovenijeYOUTH IS EUROPEAN FUTURE-Mladi so prihodnost Evrope- mreža mest proti EvroskepticizmuYOUROPE: S povezovanjem do boljše EvropeEvropski center za informiranje civilne družbeTwinfos-informiranje in podpora pobratenju

Sofinancerji

Ministrstvo za javno upravoEvropa za državljaneZRSZZobčina litijaZagorje ob Savi

Hitri kontakt

E: info@consulta.si

T: 059 927 619

pisarna Litija: Ponoviška cesta 12

vsak dan med 9.00 in 15.00

pisarna Zagorje: C. Borisa Kidriča 2

po dogovoru